Unboxing : Yves Rocher

Buna tuturor , in acest articol va voi arata ultimele produse achizitionate de pe Yves Rocher in urma unei oferte primite pe mail.

Saptamana trecuta am primit pe mail o oferta de la Yves Rocher care era imposibil de refuzat ( de fapt toate ofertele de acest gen nu le omit ) , mai exact cumparai produse in valoare de 200 Lei si plateai 100 Lei si cum aveam deja cateva produse pe lista pe care doream sa le incerc am profitat de aceasta oferta plus ca am primit si surprize.

Comanda mi-a sosit sambata ( chiar m-am mirat fiindca stiam ca firmele de curierat , sau cel putin asa credeam eu , nu livreaza sambata ). Mai jos va las o poza cu produsele achizitionate + surprizele oferite de ei la aceasta oferta.

pizap.com14549552544341

De la stanga la dreapta produsele cumparate sunt : gel de dus cu aroma de cafea pe care pur si simplu il ador , are un mios de iti vine sa il mananci ; tratament antimatreata (extract de rodie) care sper sa aiba efectul asteptat ; apa micelara pentru ten gras (pudra de Baikal) am incercat-o si lasa tenul fara pic de sebum ; ulei de dus nutritiv (extract de ovaz) e prima oara cand cumpar un astfel de produs fiind putin sceptica in sensul ca daca ramane uleios pe piele insa nu a fost deloc asa ; lapte ultra-nutritiv pentru corp (extract de ovaz) nu mi-am facut inca o parere , l-am folosit o singura data ; gel crema matifiant (pudra de Baikal) pentru tenul gras l-am folosit insa nu stiu daca asa trebuie sa actioneze sau doar mie mi se intampla insa dupa aplicare in unele zone se desprinde ca si cum ar fi piele moarta insa este de fapt crema ; ultimele produse achizitionate sunt de fapt un set de 3 mini parfumuri care vin intr-o cutiuta frumoasa portocalie , din pacate pe site nu mai sunt ; mini parfumurile sunt SO ELIXIR PURPLE , NATURELLE (am impresia ca se aseamana cu D&G LIGHT BLUE) , Quelques Notes d’Amour ( miros elegant , rafinat , foarte putin dulceag).

Si acum SURPRIZELE. Doua surprize le-am ales eu , iar celelalte 2 mi le-au oferit ei. Eu am ales ca prima surpriza din cele 4 (1 produse la alegere din 4 pentru o comanda de minim 39 Lei) ceasul care drept sa va spun am crezut ca are barete din cauciuc dar nu , sunt din metal si  il ador ; a 2 surpriza aleasa de mine ( 1 produs la alegere din 2 pentru o comanda de minim 119 Lei) a fost setul de bijuterii care sunt din alama si fier , sincer nici nu imi plac nici nu imi displac , de ce ? pandantivul (sper sa se vada bine in poze) desi e lucrat finut are dimensiuni mari pentru a fi purtat la o tinuta eleganta plus ca lantul este destul de lung ; bratara este foarte finuta , merge la o tinuta eleganta deci in combinatie cu lantul nu se potrivesc ( unul casual , unul elegant ) , iar inelul nu imi place pentru ca nu pare a fi din acelasi set (pare putin kitsch) desi simbolul este tot frunza . Oare este frunza Elenei Udrea ? :))))) .Surprizele oferite de ei au fost : un calendar 2016 frumos pe care am uitat sa il adaug in poze si rimelul Sexy Pulp Ultra Volum pe care nu l-am incercat deoarece am deja un alt rimel de la ei pe care il folosesc momentat si imi place deci nu ma indoiesc ca si acesta imi va placea.

Cam acesta a fost unboxing-ul , sper ca v-a placut. Voi ce produse aveti sau intentionati sa va achizitionati de la Yves Rocher ? Daca doriti un review de la un produs anume Yves Rocher lasati un comment.

De asemenea va astept parerile , sugestiile si eventualele sfaturi tot in comentarii si daca nu cer prea mult un SHARE ar fi de ajutor.

Lasă un răspuns

