Gerovital H3 Splendide

Astazi revin cu un review despre antiperspirantul deo spray Gerovital H3 Splendide de la Farmec , un deodorant pe care l-am descoperit de putin timp si care m-a facut sa renunt la mult preferatul meu Rexona.Sa incepem mai intai cu o mica povestioara….

N1_5943000083213

 L-am descoperit inainte de craciun  in urma unei vizite (de 2 zile ) la Iasi si am spus ca nu voi pleca de acolo fara sa cutreier toate mall-urile si magazinele in cautare de produse pe care la mine nu le gasesc ( sau cel putin asa credeam ) si asa a si fost.Am intrat in DM in speranta ca voi gasi un deodorant care sa imi faca cu ochiul pentru ca deja deodorantul meu pe care il foloseam de ceva ani nu isi mai facea treaba.Si daca initial m-am orientat catre un deodorant B.U. , crezand ca mirosul lui placut macar va rezista , ulterior am vazut deodorantele Gerovital si am spus de ce nu ? fiind o marca romaneasca m-am gandit ca pe langa miros ma va si proteja pe durata unei zile si asa a si fost.

Odata ajunsa la hotel , nerabdatoare sa incerc noul deodorant , am scos capacul recipientului pentru a pulberiza si a simti cum miroase dar fara sa ma uit pe instructiuni si probabil o sa spuneti ce instructiuni sa aiba un deodorant ? dar are in sensul ca eu cand am spray-at ( sper ca termenul e ok ) in capac pentru ai simti mirosul am ramas dezamagita deoarece capacul s-a umplut de un lichid vascoz , albicios , iar in mintea mea toate iluziile unui deodorant minune se prabuseau , dar mi-am revenit rapid cand am citit pe spatele recipientului unde spunea ca trebuie agitat inainte de folosire ( deodorantul vechi nu il agitam ).

De atunci il folosesc zilnic , a devenit deodorantul meu preferat , imi mentine pielea uscata , parfumul rezista , plus ca il gasesc si la mine in oras , in supermaketul  Kaufland , la un pret super avantajos.

Produsele antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan au fost concepute într-o formulare blândă, de tip emulsie, care respectă atât pielea delicată a axilelor, oferind o protecție de lungă durată împotriva mirosurilor neplăcute ale transpirației cât și materialele hainelor pe care nu lasă urme albe sau galbene.
Eficiența deodorizantă crescută este asigurată printr-un mecanism complex în care sunt asociate acțiunile a trei ingredienți activi:

  • Sărurile de aluminiu care reglează procesul transpirației în zona axilară prin formarea unor hidroxi-geluri care blochează parțial canalele sudoripare;
  • Citrofolul®, un ingredient organic, care inhibă descompunerea enzimatică a componentelor nemirositoare ale transpirației, fără distrugerea bacteriei implicate în proces;
  • Vitamina E, cu acțiune antioxidantă care împiedică procesle de autooxidare ale compușilor nesaturați ai transpirației.

Voi ce deodorante folositi ? Va astept parerile , sugestiile si comentariile mai jos.

Lasă un răspuns

