„Romania fara matreata”!

Este o provocare pe care Head&Shouders ne-o propune , pe care eu am acceptat-o si pe care , sper eu , si voi sa o acceptati.Campania se desfasoara in perioada 15 feb.-31 aprilie si consta in trimiterea unei mostre gratuite de sampon spre testare alaturi de 2 testere pentru matreata inainte si dupa utilizarea samponului timp de 2 saptamani.Puteti aplica pentru mostra gratuita aici , a mea a sosit astazi.12006192_977592282296081_2336667802634879571_n

Desi nu aveam nevoie de mostra pentru a-mi face o parere , eu folosesc acest sampon de vreo 8 ani , am decis sa o comand pentru ca doream sa scriu un articol despre acest sampon care m-a ajutat in toti acesti ani sa reduc vizibil matreata si sa scap de mancarimile scalpului.In urma cu aproximativ 8 ani am mers prin Europa prin cateva tari , ocazie in care , pe langa faptul ca am vizitat/schimbat multe locuri , au intervenit si schimbari climatice , de temperatura , de umiditate dar cel mai important : APA si datorita acest factor important m-am ales cu o matreata de toata frumusetea.Dar matreata ca matreata , sa fi vazut ce mancarimi aveam ca ajunsesem sa imi fac rani.Ajunsa acasa am cautat pe internet remedii , bineinteles ca internetul era plin de asa ceva , care mai de care mai naturiste , mai bio , insa eu am ales metoda mai simpla , samponul Head&Shoulders varianta Menthol si nu regret pentru ca m-a scapat de mancarimi , de matreata poate nu in totalitate insa efectul a fost imediat si asta m-a facut sa nu renunt la el.Desi am mai avut tentative (esuate) cu alte sampoane tot la el m-am intors si tot din aceleasi motive , pentru ca celelalte sampoane imi provocau matreata si mancarimi.

Ma samponez cu el de 2 ori , iar la a 2 a samponare il las sa actioneze cateva minute pana simt acea senzatie de racire data de mentol , asa cred eu ca isi face cel mai bine efectul.Mostra primita o voi pastra pentru cand voi merge in vacanta , sau poate nu , in schimb testerele nu le voi putea folosi pentru a face un before/after deoarece eu folosesc deja samponul si diferenta nu ar fi vizibila , in schimb voi o puteti face daca nu ati incercat inca samponul si astept parerile voastre sincere.

Head&Shoulders este un sampon pe care il recomand cu incredere , isi face treaba in proportie de 90% , ceea ce pentru mine este mai mult decat eficient , fantastic , minunat , etc..Pur si simplu il ador , este produsul pe care il cumpar si re-recumpar si nu voi renunta la el indiferent cate alte sampoane anti-matreata sunt /vor fi pe piata.

Grabeste-te sa iei mostra gratuita , stocul este limitat!Eu astept cu drag parerile voastre mai jos in comentarii. Pe curand.

Lasă un răspuns

